Wij mogen telefoongesprekken opnemen om onze kwaliteit te verbeteren. Of om mensen op te leiden. Als we dat doen, zeggen we dat in het telefoongesprek. Wij bewaren het telefoongesprek niet langer dan 6 weken. Jij en wij kunnen het opgenomen telefoongesprek niet gebruiken bij de rechtbank.
Wil je niet dat wij een telefoongesprek met jou opnemen?
Vertel dat dan aan onze medewerker. Die stopt de opname. En zorgt ervoor dat we de opname niet bewaren.
Hebben wij je telefoongesprek opgenomen? En ben je het daar niet mee eens?
Stuur ons dan een brief of een e-mail. Schrijf daarin je adres, de datum en de tijd van het telefoongesprek en het telefoonnummer waarmee je ons belde. Dan gooien we de opname weg. Heb je ons anoniem gebeld? Zodat wij je telefoonnummer niet konden zien? Dan kunnen we je telefoongesprek niet terugvinden.
Wil je het opgenomen telefoongesprek beluisteren?
Stuur ons dan een brief of een e-mail. Schrijf daarin je adres, de datum en de tijd van het telefoongesprek en het telefoonnummer waarmee je ons belde. Dan nodigen wij je uit het telefoongesprek bij ons op kantoor te komen beluisteren. Heb je ons anoniem gebeld? Zodat wij je telefoonnummer niet konden zien? Dan kunnen we je telefoongesprek niet terugvinden.